niedziela, 16 lutego 2014

Zielono- musztardowy

Skończyłam jeden z czterech swetrów, które dziergam prawie jednocześnie. No teraz już trzy.Sweter robiony podwójną nitką Lana Gatto Aladino. Zużycie ok. 600g. Pięknie się nią robi, miła w dotyku, ale trochę pogryza.Zobaczymy jak będzie po praniu.




Wykończenia dołu, rękawów i dekoltu ściegiem francuskim.

Dla Agaty uszyłam piórnik na kredki.



Duży i pojemny, bo mała ma mnóstwo różnych przyborów malarskich i ciągle je gdzieś przenosi, a ja chodzę za nią i bez przerwy cały jej majdan sprzątam. Dlatego taki piórnik był jej bardzo potrzebny.

A to jej ostatnia praca wykonana pastelami


Na koniec jeszcze zdjęcie mojego Nodusia


Życzę miłego niedzielnego popołudnia.

2 komentarze:

  1. Bardzo ładny sweterek. Przyjemne połączenie kolorów.
    Lubię zygzaki.
    Piórnik dla Agaty też fajny.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek. Bardzo podobają mi się kolory, jakie w nim użyłaś.
    Piórnik rewelacyjny. Twoja młoda artystka pięknie rysuje.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń