środa, 12 lutego 2014

Serwetka i koraliki

U mnie ciąg dalszy zieleni. Jakoś tak mnie wzięło na wiosnę, chociaż dzisiaj spadł na Śląsku śnieg i zimowo się zrobiło.
W dwa wieczory zrobiłam na szydełku serwetkę. Nic szczególnego, ale mnie się podoba.


Jeszcze nie jest blokowana, tylko na szybko przeprasowana.

Koszyk Agaty- koralikowe bransoletki

Tak jak moja mama lubię prace ręczne.
Chciałabym pokazać moje bransoletki które zrobiłam z koralików TOP MODEL.




Zestaw zawiera: plastikowe, kolorowe koraliki, koraliki z literkami, zawieszki i elastyczne żyłki do nawlekania.


Zestaw bardzo mi się podoba.
Polecam go wszystkim dziewczynkom.

Pozdrawiam Agata.

Polecam go także mamom i babciom, może być świetnym prezentem dla początkujących, małych artystek.

Pozdrawiam Joanna

1 komentarz:

  1. Słuchając Waszej dyskusji za ścianą, myślałam, że ten post nie będzie miał końca. Super to macie! Agatka, zrobisz mi bransoletkę?

    OdpowiedzUsuń