niedziela, 27 grudnia 2015

Świąteczny udzierg

W czasie świąt oprócz spotkań z rodziną i pałaszowania smakołyków trochę dziergałam, Zwłaszcza wieczorami. Włóczka dość gruba była, robiłam na drutach 7, a do tego melanż odcieni i grubości, więc tylko jersey wchodził w rachubę. Komin- robótka prosta i szybka. Jedyne urozmaicenie to zapięcie na guziki.Komin robiony z Alessa Schoeller Stahl zakupionej w Biferno. Skład włóczki to 52% polyacryl, 38% wełna i 10% alpaka .Zużyłam 150g.






Teraz zaczęłam bardziej ambitne dzieło, a mianowicie ogoniasty. Na drutach nr 4, więc trochę zejdzie. W międzyczasie będzie pewnie jeszcze coś z drewna, a może jakaś przemalowana komoda?
Planów i pomysłów mam dużo. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Tymczasem pozdrawiam Was poświątecznie i życzę miłej niedzieli:)))

12 komentarzy:

  1. Więc nie tylko ja robótkowo szalałam :) Komin superaśny , podoba mi się to że jest na guziki, nie jest przez to taki zwyczajny. SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komin. Pozdrawiam gorąco i wszystkiego najlepszego na Nowy Rok życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Super komin. Pozdrawiam gorąco i wszystkiego najlepszego na Nowy Rok życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Komin doskonały! Cudne kolory i świetne guziki - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny komin:)) fajnie, że zdobią go guziki:)) przez to jest ciekawszy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa włóczka dzięki niej komin ma oryginalny wygląd:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń