wtorek, 15 grudnia 2015

Świąteczna kuchnia

Wczoraj obiecałam Wam pokazać firanki, które uszyłam do kuchni.

Środkowy talerzyk z motywem świątecznym.



 Trochę czerwieni pojawiło się na półkach, ale żeby nie było jak w domku z bajki, obrus na stole i zasłonka są w pastelach, ale motywem łączącym są różnej wielkości grochy.





Na tym na dziś kończę.
Jeszcze do północy trwają zapisy na candy. Jutro już będę pakować paczki. Wylosowane zostaną dwie osoby, a paczki wysłane jak tylko będę znała adresy do wysyłki.
Pozdrawiam Joanna

7 komentarzy:

  1. Wiesz co Joasiu ? Strasznie Ci zazdroszczę tych białych mebelków i tych drzwi na taras - prosto z kuchni do ogrodu - bajeczka :) Świąteczna kuchnia wygląda jak z obrazka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kropki vel grochy...
    Są ponadczasowe!
    Ależ zdolna jesteś takie cuda wyszyć!
    Moc pozdrowień!
    ps. podlinkuj proszę świąteczny konkurs u Katarzyny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kropki vel grochy...
    Są ponadczasowe!
    Ależ zdolna jesteś takie cuda wyszyć!
    Moc pozdrowień!
    ps. podlinkuj proszę świąteczny konkurs u Katarzyny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba twoja kuchnia, chyba pora i coś u mnie Zmienić

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia <33
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń