poniedziałek, 14 grudnia 2015

Dla dzidziusia:)))

Dla maleństwa zrobiłam czapeczkę i bamboszki.










Kolor rzeczywisty na trzech pierwszych zdjęciach. Komplet robiony jest z resztek, więc nie wiem ile włóczki zużyłam. Robiąc go nie myślałam o nikim konkretnym, po prostu chciałam wypróbować fason czapki. Komplet jest do wzięcia.

Przygotowania do świąt ruszyły u mnie pełną parą. Dziś szalałam w kuchni. Zmiana dekoracji, nowe firanki. O tym w następnym poście.
Pozdrawiam i dziękuję za miłe komentarze:)))

6 komentarzy:

  1. Cudowne są te paputki :) A kolor prawdziwie dziewczynkowy, więc może jakaś przyszła mama się skusi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziutki komplecik;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplet :-) Piękne kolory. Fason czapki - rewelacyjny - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jak inni ale ja zawsze się robię mięciutka jak kaczuszka na widok ubranek dla maluszków. Podoba mi się ten komplecik :)

    OdpowiedzUsuń