poniedziałek, 7 grudnia 2015

Komplet dla Ani i Teddy.

Właśnie skończyłam czapkę i szalik dla trzyletniej słodkiej dziewuszki. Mama Ani dała mi wolną rękę, więc zrobiłam wg. siebie.




Niestety zdjęcia tylko na płasko, bo modelki nie mam pod ręką. Wydaje mi się, że wyszło bardzo fajnie. Zużyłam w sumie ok. 250g. Robiłam podwójną nitką, żeby było ciepło.

Przedstawiam Wam również króliczka Teddyego, którego kupiliśmy naszej Agatce po tym jak odszedł od nas Tobi i musiała pożegnać swojego chomika.






Witam nowe osoby obserwujące,  pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.
Joanna

12 komentarzy:

  1. bardzo fajny komplecik :) czekamy na zdjecie małej modelki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplecik, połączenie kolorów udane, pomponiki urocze, a króliczek slodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno komplecik jak i króliczek są słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Króliczek jest taki słodki :) a komplecik bardzo ładny, podoba mi się dobór kolorów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy przyjaciel jest rozkoszny i Agatka na pewno nie posiada się z radości.
    Komplet jest rewelacyjny , podoba mi się ta jodełka. Pozdrawiam Cię Joasiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za miłe komentarze:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet :-) Cudne kolory.
    Króliczek śliczny i słodki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny komplecik dla małej damy - króliczek taki do schrupania ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik ale króliczek cudny ,zakochałam się od pierwszego wejrzenia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mama Ani postąpiła bardzo słusznie dając Ci wolną rękę, nie miałaś ograniczeń i powstał śliczny komplet. Króliczek bardzo ładny, a co się stało z chomikiem? Jestem przeciwniczką dawania dzieciom zwierzątek do zabawy, chyba że rodzice czuwają nad opieką sprawowaną przez małolatów, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o zwierzątko, to nie ma obaw. Agata ma prawie 12 lat i jest bardzo oddana swoim zwierzątkom. Miała już dwa chomiki i rybkę. Niestety zwierzęta nie żyją tak długo. Teraz kupiliśmy jej króliczka, bo starsza córka zaadoptowała królika z fundacji i Agata pomagała jej się nim opiekować. Pozdrawiam

      Usuń