niedziela, 13 grudnia 2015

Sielsko- anielsko:)

Na wystawę do okna naszego sklepu piekarniczego uszyłam kilka aniołów w złocistej oprawie.







Tutaj już na wystawie.


Zdjęcia mało udane, bo robione komórką.
Klientom wystawa bardzo się podoba. Jest coś innego, ciekawego. Co z tego, że anioły trochę dziwne, liczy się pomysł:)
Z wielką radością witam nowe obserwatorki i  dziękuję za miłe komentarze.

Jeszcze informacja na temat mojego candy.
Zapisy jeszcze tylko dwa dni, do 15. grudnia do północy.
Ze względu na tak liczne zapisy do mojej pierwszej zabawy, postanowiłam obdarować dwie osoby.
Tak, więc będą losowane dwie osoby, a nagrody będą podobne.
Pozdrawiam serdecznie. Joanna:)))


8 komentarzy:

  1. Anioły są przepiękne, a klienci nie mogą wyjść z zachwytu, są pełni podziwu:)
    Na candy się nie zapisuje bo to byłoby kolesiostwo:p
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu bardzo sielsko i anielsko u Ciebie. Nie wiem dlaczego twierdzisz że anioły są dziwne , mi się wydają urocze. Najbardziej podobają mi się anioł z białą koronka w pasie i cudnymi lokersami na głowie oraz ten biało - czerwony , materiałowy renifer. No i miło Cię zobaczyć choćby w odbiciu szyby wystawowej :)) pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie anioły są przeurocze a wystawa przepiękna!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną świąteczną wystawę zrobiłaś ! Aniołki są urocze, mają fajne fryzurki i takie uroczyste sukienki, każdego umieściłaś w witrynie, w innej pozie i jeszcze ten płotek, jako tło, jest super, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anioły są super .
    Bardzo oryginalne i o to chodziło ,aby było coś innego ,prawda ?:)
    Wystawa na pewno przyciągała klientów :):):)

    OdpowiedzUsuń