niedziela, 25 sierpnia 2013

Szydełkiem i na drutach

Dzisiaj robótkowo. Ogrodowo też trochę. Trzeba jeszcze wykorzystać ładną pogodę i bogactwo kolorów. Wczoraj ukończyłam narzutkę (tak to nazywam).
Dopiero na zdjęciu zauważyłam źle ukrytą nitkę.Całość zrobiłam z bawełny. Karczek robiony szydełkiem, a dół na drutach. Lubię takie kombinowane rzeczy.Jestem z niej bardzo zadowolona.
Zrobiłam też etui na komórkę, w formie sakiewki. Bawełna, szydełkiem nr.4.
Byliśmy dzisiaj na wycieczce rowerowej. Fajnie tak jechać wśród pól,przed siebie. Pogoda była w sam raz na rowery.Daty na zdjęciach nieaktualne.Mam jakieś problemy z aparatem. Nie mogę zapisać poprawnej daty.
Zrobiłam już jesienną dekorację na tarasie. Uwielbiam takie późne lato, kiedy słońce już tak nie piecze. Robi się trochę leniwie, bardziej spokojnie. Dzieci powoli szykują się do szkoły.
a wieczorem ognisko...Do zobaczenia

1 komentarz:

  1. Och jak ciekawie połączyłaś druty i szydełko w jednej kamizelce, efekt świetny.

    OdpowiedzUsuń