poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Dzianina dla Agaty

Witam wieczorową porą.Tę porę dnia bardzo lubię. Po całodniowym zgiełku nastepuje cisza i można zebrać myśli.Dzisiejszy dzień był dla mnie bardzo bogaty w emocje. Byłam w salonie sukien ślubnych, z najstarszą córką. Wybierałyśmy suknię do ślubu.Nie wiem kiedy mi córa tak pięknie wyrosła. Pamiętam jak się urodziła, jakby to było wczoraj.No to się trochę wygadałam:) Teraz z innej beczki.Ostatnimi czasy poczyniłam parę dzianinek dla Agaty.
Na początek komplet z bawełny. Typowo letni,na szydełku. Słupkami, dół spódniczki wykończony ozdobną bordiurą.
Drugi komplet wykonany z Kotka.Spódniczka robiona z podwójnej nitki drutami nr6. Jak widać włóczka cieniowana. Bolerko robione nitką pojedynczą, od góry, w całości.Rękawki i dół bolerka wykończony rulonikiem.
Następnie spódniczka na jesień lub zimę. Robiona również podwójną nitką. Prosta. Zdobienie widoczne na zdjęciach.Włóczka również Kotek.
Po dniu pełnym wrażeń zrobiłam różany bukiecik.Na dzisiaj to wszystko. Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru.

1 komentarz:

  1. Fajne robótki!Co do sukienki ślubnej też jestem na etapie oglądania z synową:)

    OdpowiedzUsuń