środa, 25 marca 2015

Wianek

Jakiś czas temu zrobiłam taki wianek


Zdjęcia trochę dziwne, bo wianek wisi już w oknie wystawowym w moim sklepie przy piekarni.


Wianek jest dwustronny, żeby się ładnie prezentował z zewnątrz i od środka .
Słomianą obręcz owinęłam białym, cienkim materiałem. Następnie całość pomalowałam farbą olejną.
Do suchego już wianka, klejem na gorąco przykleiłam sztuczne stokrotki.

Jeszcze kilka zdjęć odnowionego sklepu przy naszej piekarni.



Muszę się pochwalić, bo kosztowało nas to bardzo dużo pracy własnych rąk. :)
Dziewiarsko też się dzieje.

Na razie to wszystko. Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego wieczoru:)))

1 komentarz:

  1. Wspaniały wianek :-) Od razu jest bardziej wiosennie :-)
    Wspaniały sklep - pięknie go odnowiliście.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń