wtorek, 18 marca 2014

Drobiazgi

Oprócz tego, że dziergam sweter dla mamy, który chcę jak najszybciej skończyć nie robię właściwie nic istotnego. Powstał tylko jeden kwiatek, chociaż planowałam zrobić bukiecik.


Wiosna nadchodzi, a ta pora roku nieodmiennie kojarzy mi się z zielenią. Dlatego nowy zakup w tym kolorze.

Piękna bawełna.

W tym optymistycznym kolorze, moja córka uszyła sobie etui na nowy telefon.



W łapkach Kermit trzyma słuchawki

Na koniec coś dla zdrowia i urody. Również kojarzącego się z wiosną.


Pozdrawiam i życzę miłego popołudnia.
Joanna



4 komentarze:

  1. Tą zieloną, bawełnianą włóczkę chętnie bym Ci podkradła hihi.....-super jest. Mówisz, że dziergasz sweterek dla mamy, ja właśnie zaczynam kamizelkę też dla mamy.
    Serdecznie pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kwiatuszek!!!! Włóczkę zamówiłaś przepiękną!! I jaka zdolna córka, Kermit jest super!!! "Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też chętnie bym wyciągnęła łapki do tej włóczki, kolor jest piękny i te etui na telefon super, bardzo pomysłowe. Pozdrawiam Kasia:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Córkę masz bardzo zdolną, żabka jest rewelacyjna. Sweter dla mamy, to spore wyzwanie, będzie się z niego bardziej cieszyć niż z szydełkowego bukietu, zresztą wkrótce żywych kwiatów będzie moc. Zakupiona bawełna jest ekstra. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń