środa, 1 lipca 2015

Jaśnie pani

półka. Taka jaką sobie wymarzyłam. Wreszcie zawitała do mojej kuchni. Długo jej szukałam i znaleźć nie mogłam. Albo wymiar nie ten, albo nie miała miejsca na talerze. Koniecznie muszą być wyeksponowane w pozycji stojącej, bo to pojedyncze egzemplarze upolowane za grosik.

Oto ona. Jaśnie pani półka. Zrobiona przez mojego męża, według mojego projektu. A wszystko zaczęło się od zepsutej żarówki w lodówce.


Brak światła w lodówce przyprawił mnie o skurcz żołądka. Czyżby to już nastąpiło nieuniknione ? Lodówka
licząca lat z 20 dotychczas działała bez zarzutu. Jedynym mankamentem były nadgryzione dosłownie, przez ząb czasu uchwyty. Nie będę jednak wymieniać dobrze działającej lodówki z powodu uchwytów. Niestety teraz trzeba było zdiagnozować brak światła, więc lodówkę wysunęliśmy z ciągu szafek. Na szczęście okazało się, że to tylko żarówka. Jak lodówka była wysunięta, to była okazja, żeby zamienić ją miejscami z szafkami, co chciałam uczynić już dawno, ale nie było motywacji. Po przesuniętej lodówce został ślad na ścianie, więc trzeba było odmalować ściany, a jak ściany to i szafki. Trochę poprzestawiać sprzęty, no i zmienić stół na mniejszy, bo odkąd córka wyszła za mąż i się wyprowadziła, duży stół nie był nam potrzebny. Tak oto z powodu małej żaróweczki przeprowadziłam wielki remont kuchni i wreszcie doczekałam się mojej wymarzonej półki. Jeżeli macie jeszcze siły, to zapraszam do obejrzenia zdjęć.







a to moja cudna świnka, którą też upolowałam za grosze


jest piękna :)
jakie ma cudne oczy


Jeżeli ktoś dotrwał do końca, to brawo :)))

Pozdrawiam i życzę miłej nocki:)))

4 komentarze:

  1. Superaśna półeczka ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. I kto by pomyślał, że to wszystko dzięki jednej żarówce... :-)
    Wspaniała półka :-) Fantastycznie teraz wygląda Twoja kuchnia :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja kuchnia jest teraz bardzo miła dla oka, delikatne kolory,śliczna półka i cudny stolik stwarzają nastrój. Jedno, co bym jeszcze w niej zmieniła, to w tym kącie, gdzie wisi zegar powiesiłabym szafkę bez dźwiczek i tam umieściła mikrofalówkę, wtedy miała byś więcej wolnego blatu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Półeczka bardzo ładna , tak jak i kuchnia :))

    OdpowiedzUsuń