sobota, 14 lipca 2018

Tutaj mam wszystko.

Tak tutaj mam wszystko co mi jest na co dzień potrzebne do szczęścia.
Gdy ciepło jest i słońce świeci, cały dzień staram się spędzać na dworze, a raczej na moim tarasie.
Tutaj pije poranną kawkę, czasami jem śniadanie gdy nigdzie się nie śpieszę. Tutaj przygotowuję obiad.




Wyjście na taras mam prosto z kuchni, więc wszystko mam pod ręką.





Jest grill i mini zielnik.
Dalej część wypoczynkowa.




Tutaj na zdjęciu drugie wyjście na taras, z salonu. Przeważnie zamknięte, bo na co dzień Łatwiej jest wychodzić z kuchni.




W dużej skrzyni cały stos poduch, poduszek i wszelkiego rodzaju otulaczy. Rozkładamy je na ławkę i leżak oraz krzesła.



Taras jest duży ok. 80 m. Marzy mi się częściowe zadaszenie, wtedy poduchy mogłyby być rozłożone na stałe, albo jakieś fajne mebelki ratanowe mogłabym wstawić. Teraz to bez sensu, bo przy naszej burzowej aurze wszystko byłoby ciągle mokre.

Chociaż mój taras jest taki niedoskonały, to mam tu wszystko co do szczęścia jest mi potrzebne. Tu cała rodzina spędza wolny czas. Tutaj jest miejsce na ochłodę w basenie, można się opalać, spędzać czas z książką lub robótką.

Jeszcze trochę zdjęć.







Pozdrawiam Was weekendowo :)))
Joanna

5 komentarzy:

  1. Ale masz przepiękny kącik :) Cudo po prostu!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wszystko urządziłaś. Spać we własnym łóżku,a nie w cudzej pościeli,jeść,co wiadomo czym jest ido tego relaksować się w miłej scenerii,to dobry sposób na wypoczynek,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, domowe zacisze w letniej odsłonie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    ออนไลน์
    starbet_aa77
    winwin7788996
    winwin778899

    OdpowiedzUsuń