piątek, 27 lipca 2018

Dwie rzeczy dla dzieci.

Pierwszą rzeczą którą chcę pokazać jest pojemnik na zabawki zrobiony ze skrzynki po owocach. Zrobiłam go dla mojego wnuka wg pomysłu @twojediy. Pojemnik ma tapicerowaną klapę zamykającą, wiec może służyć jako puf.








Kolor czerwony bo chciałam żeby był wyrazisty, przyciągający wzrok półtorarocznego dziecka.
Pod spodem kółeczka. Małego nie interesują zabawki w pojemniku tylko to, że można nim jeździć po całym pokoju.

Druga rzecz jest z kolei dla dziewczynki, a mianowicie torebka. Robiona na szydełku ze sznurka. Środek wyszyty pasującą podszewką. W środku kieszonka. Po bokach na sznureczkach nawleczone koraliki. zapinana na kwiatek i pętelkę. Przód torebki to gwiazdka wpisana w okrąg.







Tył to pełne koło.

Na koniec jeszcze dwa zdjęcia moich lilii.



Szkoda, że zapachu nie mogę Wam przesłać.

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego weekendu :)))

5 komentarzy:

  1. Pomysłowy pojemnik i torebeczka. Nigdy nie wiadomo,co się dziecku najbardziej spodoba.Moje najmłodsze wnuki np. po wyciągnięciu tony zabawek spod choinki,najbardziej zainteresowały się wieszaczkami na ubranka. Twoje lilie są piękne. Nie widziałam jeszcze takich podwójnych, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Que bonito te ha quedado el cajón de juguetes y el bolso!!!!
    Gracias por tu comentario en mi blog, siento lo de tu madre, mi madre está ya muy malita...no sabemos lo que su cuerpo aguantará....besos

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACYJNA TA PUFKA!!!😍😍😍GROSZKI I CZERWONY super się komponują.Masz rewelacyjny ogród I strefę rekreacyjną .pozdrawiam serdecznie! !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    ออนไลน์
    starbet_aa77
    winwin7788996
    winwin778899

    OdpowiedzUsuń