niedziela, 10 października 2021

Kocyki

 Długo, oj długo mnie tu nie było.

Moim życiem całkowicie zawładnęły alpaki.

Najpierw je oswajałam, potem uczyłam chodzić na spacery. Oswajałam z gośćmi.

Rozwijałam agroturystykę, ale dzisiaj nie o tym ma być.

Dzisiaj chcę Wam pokazać kocyk, który zrobiłam dla mającego za dwa tygodnie urodzić się mojego drugiego wnuka.






Kocyk zrobiony jest z bawełny.

Drugi kocyk dla wnuczki mojego brata robiłam tym samym wzorem, ale grubszej włóczki.




Na koniec moje alpaczki


Zyczę Wam miłego wieczoru:)

Pozdrawiam :)))

Joanna


4 komentarze:

  1. Piękne kocyki, z pewnością otulą i ogrzeją malutkich ludzi😍. Pozdrawiam serdecznie ❤️.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te kocyki obydwa. Zmiana koloru nadała im innego charakteru. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspanialy kocyk, piekne alpaki, dziekuje za wizyte i komentarz,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Powstały przepiękne kocyki! Ale alpaki - cóż to za zwierzęta wspaniałe! Kiedyś czytałam, że gdy dotknie się alpaki, to stres znika :)

    OdpowiedzUsuń