piątek, 30 czerwca 2017

Ceramika braci Gomez.

Witajcie Kochani po długiej przerwie.
Właśnie wróciłam z wakacji, ze słonecznej Andaluzji, ale nie to jest ciekawe gdzie byłam, ale to co zobaczyłam i tym chciałabym się z Wami podzielić.
Ciekawych tematów jest tak wiele, że postanowiłam podzielić je na osobne posty. Wszystkie przedstawione zdjęcia robiłam z myślą o Was.To tyle wstępu.

Dziś chcę Wam pokazać manufakturę ceramiki braci Gomez w miejscowości Alhabia.
Właściciel, jeden z braci osobiście pokazał nam jak wyrabia się naczynia z gliny.




Mieliśmy możliwość obejrzenia prawie wszystkich etapów powstawania i zdobienia wyrobów.




Panie ręcznie nanosiły wzór, a następnie naczynie malowały. Oczywiście wszystko było wypalane kilka razy w odpowiednich piecach.

Na następnych zdjęciach już gotowe wyroby.
Ostrzegam, zdjęć jest dużo, bo chciałam pokazać jak różnorodne wyroby są wytwarzane u braci Gomezów.
















Zapewniam Was, że wszystkie rzeczy były przepiękne.

Na tym już kończę.
Następny post będzie o Górach Sierra Nevada, a konkretnie o jaskiniach w których jeszcze dziś mieszkają ludzie.
Pozdrawiam wakacyjnie :)))
Joanna




1 komentarz:

  1. Bardzo kolorowy i urozmaicony asortyment wyrobów rodzinnej wytwórni.To ciężka praca i talent trzeba mieć,ale jest na co popatrzeć,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń