niedziela, 21 maja 2017

Dla malucha

Długo mnie tutaj nie było, ale co poradzić, życie.
W tym poście zebrałam większość prac, które zrobiłam dla mojego Dominiczka.
Tym razem przedstawiam je w użyciu, że tak powiem.


sweterek, który robiłam jak córka jeszcze była w ciąży


Kocyk
Drugi kocyk

Zielony sweterek

Czapeczka dla noworodka


 Z racji tego, że raz w tygodniu wnusio jest u nas, zdobyłam tanio drugi wózek, bo przewożenie tego od młodych było kłopotliwe. Do wózka potrzebna była pościel, więc uszyłam.



Do trampek też już mały dorósł.

 Bawełniany kocyk na lato też był potrzebny.



Bawełniany sweterek na razie bez wkładki, bo to nowy wyrób.

Dzisiaj długo mi wyszło.
Pozdrawiam Was niedzielnie:)))
Joanna


4 komentarze:

  1. Toż to cała wyprawka.
    Też mnie czeka robienie trampeczek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że Dominik ma zdolną babcię ;) nie dość, że będzie mu ciepło to ślicznie wygląda :) Słodkie maluszek :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko idealnie leży na wnusiu.Bawełniany kocyk i sweterek pierwszy raz pokazujesz.Są śliczne na lato niezbędne.Miłej zabawy z Dominiczkiem Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja córka kupiła kosz ze strony www.koszyki.net.pl . Świetnie prezentuje się w naszym domu.

    OdpowiedzUsuń